Σελίδες

Flickr Images

Beach Bag Essentials!



Αγαπημένες μου φίλες σήμερα αποφάσισα να μιλήσουμε ή μάλλον να σας πω τι παίρνω εγώ μαζί μου στις καλοκαιρινές μου εξορμήσεις, ποια προϊόντα ξεχωρίζω και δεν επιτρέπω να λείπουν από το νεσεσέρ της παραλίας. Αρχικά, να σας πω πως εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει να βάφομαι οπότε δεν επιλέγω κανένα προιόν μακιγιάζ μέσα στο νεσεσέρ μου. Για όσες γυναίκες όμως νοιώθουν ανασφάλεια πολλές εταιρίες έχουν βάλει χρώμα στα αντηλιακά τους και παρέχουν κάλυψη ακόμα και όταν είστε μέσα στο νερό!
Ξεκινάω λοιπόν με τα αντηλιακά μου,  τόσο του σώματος όσο και προσώπου. Τα δικά μου καλυντικά φέτος επέλεξα να είναι από την εταιρία Αpivita με λεβάντα και πρόπολη. Για όσες όμως προτιμάτε τα λαδάκια θα σας πρότεινα από την εταιρία HEI POA με δείκτη προστασίας 15 και σε εξαιρετική τιμή αυτές τις μέρες από το CHERRYBOX. Παράλληλα, για όλες τις μανούλες αλλά και οι πιο ανοιχτές επιδερμίδες θα συνιστούσα να έχουν μαζί τους ένα after sun με αλόη που είναι ικανό να καταλαγιάσει την επιδερμίδα αν καούμε και ξεχαστούμε στον ήλο και να επαναφέρει το χαμόγελό μας! Βέβαια, όλοι γνωρίζουμε πως αυτά που ταλαιπωρούνται πιο πολύ από όλα πάνω μας είναι τα μαλλιά μας. Γι’ αυτό τον λόγο δεν παραλείπω το αντηλιακό σπρέυ μαλλιών της ΚΥΑΝΑ μαζί μου που τα αναζωογονεί και τα χαρίζει μια ανάσα δροσιάς που χρειάζονται μετά από το αλάτι της θάλασσας!
Τέλος, ενυδατώνω πολύ συχνά τα χείλη μου μ’ ένα liposan σε όποια φρουτένια γεύση επιθυμώ  και παίρνω πάντα μαζί μου μία αμμωνία για να αντιμετωπίσω όποια δυσάρεστη κατάσταση μπορεί να με βρει στην παραλία, και δεν πρέπει να την παραλείπει κάθε μανούλα από το νεσεσέρ των διακοπών της. Τέλος, για όσες γυναίκες δεν έχετε χρόνο να μαυρίσετε και θα παραμείνετε το καλοκαίρι στην πόλη για δουλειά η εταιρία Benefit δημιούργησε ένα καταπληκτικό αυτομαυριστικό σώματος ικανό να κάνει όλες τις γυναίκες γύρω σας να ζηλεύουν το τροπικό σας μαύρισμα. 
Με χαρά θα περιμένω να μου πείτε ποια προϊόντα χρησιμοποιείτε εσείς στην παραλία και θα επανέλθω με ένα ακόμη άκρως καλοκαιρινό άρθρο την επόμενη εβδομάδα. Μέχρι τότε απολαύστε τον ήλιο, την θάλασσα και τα καταγάλανα νερά της χώρας μας!


By Sofia

1 σχόλιο:

  1. Το αντηλιακό μαλλιών φαίνεται εξαιρετικό. Και εγώ έχω ακριβώς τα ίδια πράγματα απο άλλες εταιρείες αν θες ελα στο blog μου να δεις το αντιστοιχο post.Φιλιά πολλά
    http://thesecetdiaryofagirlicious.blogspot.gr/2016/07/whats-in-my-beach-bag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή