Σελίδες

Flickr Images

Fall-Winter lipstick favorites!




Lip swatches από αγαπημένα μου κραγιόν για φθινόπωρο-χειμώνα. Μια μικρή επισήμανση μόνο. Δείτε ομοιότητα του Milani Color Statement 21 Sangria με το Rebel της Mac. Το πόσο ολόιδια είναι το συνειδητοποίησα όταν είδα δίπλα δίπλα τις φωτογραφίες με τα κολάζ  που έφτιαξα για το post. Αν έχετε το Sangria που είναι και οικονομικό δεν χρειάζεστε το Rebel!

Lip swatches from my favorite lipsticks for fall-winter. Just a little note here. Notice how similar Milani Color Statement 21 Sangria looks on my lips with Mac's Rebel! I realized that when i saw side by side the collages with lips swatches i made for this post. If you have Sangria which is inexpensive, you don't need Rebel!






By Despoina

7 σχόλια:

  1. Υπέροχο ποστ! Λάτρεψα το τελευταίο κραγιόν!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες επιλογές Δέσποινα, ειδικά το Diva! Φιλιά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω ένα παρόμοιο χρώμα από τη ίδια σειρά της clinique και είναι υπέροχο! Πολύ ωραίες επιλογές!
    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο μου αρέσει να βλέπω άρθρα με τόσα πολλά swatches! Τρομερά τα κραγιόν και η παρουσίαση! Το diva είναι και εμένα από τα αγαπημένα μου! Πολλά φιλιά
    Marylooo
    από:http://marylooo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή