Σελίδες

Flickr Images

Shiseido Perfect Refining Foundation!


Ένα foundation που ήθελα πολύ να δοκιμάσω και μου δόθηκε η ευκαιρία πρόσφατα, είναι το Perfect Refining Foundation της Shiseido. To πήρα με την προσφορά -35% που έκαναν τα Sephora σε όλα τα foundations και ενώ ήμουν σε δίλημμα ανάμεσα σ'αυτό και ένα άλλο εξίσου καλό, τελικά χαίρομαι πολύ που έκανα αυτή την επιλογή!
Έχει περάσει περίπου ενάμιση μήνας που το χρησιμοποιώ και οι εντυπώσεις μου είναι πάρα πολύ καλές. Αρχίζοντας από τη συσκευασία, το μαύρο πλαστικό και πολύ ελαφρύ μπουκαλάκι το κάνει ιδιαίτερα εύκολο στη μεταφορά του, ότι πρέπει σε περίπτωση ταξιδιού και το λεπτό στόμιο που έχει είναι πολύ βολικό γιατί δεν επιτρέπει να πέσει μεγάλη ποσότητα. Έχει λεπτόρευστη υφή και απλώνεται ομοιόμορφα είτε με το χέρι είτε με πινέλο και προσφέρει ένα απαλό φινίρισμα για πολλές ώρες. Η κάλυψη του είναι μέτρια με ένα ημί-ματ τελείωμα που δεν δείχνει όμως καθόλου flat.
Η Shiseido το συστήνει κυρίως για δέρματα με διεσταλμένους πόρους, σημάδια ακμής και τραχιά υφή. Αν και δεν έχω τέτοια θέματα να καλύψω, στη δική μου κανονική επιδερμίδα το αισθάνθηκα ανάλαφρο και αρκετά ενυδατικό κάτι που περίμενα όταν διάβασα ότι ανάμεσα στα συστατικά του περιέχεται και υαλουρονικό οξύ. Κατά τη γνώμη μου αν και ενδείκνυται περισσότερο για μικτά-λιπαρά δέρματα πιστέυω ότι  ακόμα και ένα ξηρό δέρμα δεν θα είχε ιδίαίτερο θέμα με αυτό το foundation. Διαθέτει SPF15 που είναι αρκετά ικανοποιητικό τουλάχιστον για τον χειμώνα. Εγώ επέλεξα την απόχρωση Natural Fair Beige (B40), η οποία ταίριαξε πολύ καλά με την επιδερμίδα μου.
Γενικά πληρεί όλα όσα θέλω να έχει ένα foundation και νομίζω πως θα αποτελεί πλέον ένα απο τα αγαπημένα μου. Είναι το δεύτερο μου foundation από Shiseido αφού το Sun Protection Liquid Foundation είναι πλέον για μένα σταθερή αξία και must για το καλοκαίρι. Έχω γίνει fan της Shiseido γιατί μέχρι στιγμής ότι έχω δοκιμάσει από αυτή την εταιρία δεν με έχει απογοητεύσει. Σίγουρα αξίζει τα λεφτά του, η τιμή του είναι περίπου 44 ευρώ, αλλά με τις συχνές προσφορές που κάνουν τα καταστήματα καλλυντικών μπορείτε να το αγοράσετε στα 28 ευρώ που είναι μια πολύ καλή τιμή πιστεύω για το συγκεκριμένο προϊόν. Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Αν όχι, σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!


By Hara









A foundation that i wanted very badly to try and i had finally the chance to get very recently was the Shiseido Perfect Refining Foundation. I made this purchase with the 35% off all foundations at Sephora and despite my dilemma between two foundations, i am glad that i made this choice.
It’s almost two months since i started using it and my impressions are really really good.
Starting from the packaging, the black plastic and very light bottle that is travel friendly, has a thin spout which is very handy and helps controlling the amount of  product you want to use each time. It has a lightweight texture and applies evenly either with fingers or with a brush providing a soft finish for many hours. The coverage is medium and it gives a semi-matte finish but it doesn’t look flat at all. Shiseido recommends it for skin with dilated pores, acne scars and roughness. Although i don't have any of these issues, on my normal skin it feels very gentle and moisturizing which i was expecting as it contains hyaluronic acid and in my opinion though it is more suitable for combination-oily skin types, i think that even dry skin could use it with no problem. It has an SPF 15 that is ok at least for wintertime. The shade that was perfect for me was B40 Natural fair beige.
Overall, it covers almost everything that i need from a foundation and it is added in my top foundations so far. Actually this is the second one from Shiseido as my staple Sun Protection Liquid Foundation is a classic and must for the summer. I think i am becoming a big fan of Shiseido lately as none of their products has disappointed me so far.
I believe it worths the price tag (44) but with the latest deals in beauty stores you can find it a lot cheaper.
Have you tried this foundation? If no, i definitely recommend it to you!

By Hara  

9 σχόλια:

  1. Για τα foundations της shiseido ακούω και διαβάζω μόνο καλά λόγια.
    Που θα πάει, θα δοκιμάσω κάποια στιγμή ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2 στα 2 που δοκίμασα μέχρι τώρα τα βρίσκω τέλεια δεν μπορώ να μην τα συστήσω! :) Και όχι μόνο foundations, οπότε μόνο καλά λόγια έχω να πω! Να δοκιμάσεις οπωσδήποτε κάποιο!

      Διαγραφή
  2. Το ειχα δοκιμάσει στο παρελθόν και ειναι πραγματικά πολύ καλο, ισως εμενα με το μικτο μου προσωπο να μου εγγαζε καποια λιπαρότητα , αλλά αγαπώ την Shiseido για την τιρκουαζ αντηλιακη σειρά της που δεν λειπει ποτε απο το νεσεσερ μου!
    Φιλιά πολλά
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τυρκουάζ σειρά είναι κορυφαία αλλά όπως φαίνεται έχει πολλά κρυμμένα διαμάντια η Shiseido που ανακαλύπτω σιγά σιγά! :)

      xxx

      Διαγραφή
  3. Το έχω και το αγαπώ,εχω κάνει και γώ΄ποστ γιαυτο παλιότερα!!Είμαι η καινούργια σου follower!
    http://fmagazino.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ! Καλώς ήρθες στην παρέα μας:-) Θα μπώ να διαβάσω και την δική σου ανάρτηση για το αγαπημένο Shiseido foundation!

    ΑπάντησηΔιαγραφή