Σελίδες

Flickr Images

Smoky Lash!


Επόμενη mascara στο μικροσκόπιο μου ήταν η Smoky Lash από Make Up For Ever.
Υπόσχεται πλούσιο όγκο στις βλεφαρίδες και παράλληλα μήκος αλλά και καμπυλότητα. Αυτό όμως που κάνει τη μάσκαρα αυτή ξεχωριστή είναι το έντονο μαύρο χρώμα που δίνει στις βλεφαρίδες χάρη στην υψηλή συγκέντρωση χρωστικών στοιχείων. Το όνομα που της έδωσαν δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Κατά τη γνώμη μου η mascara αυτή είναι κατάλληλη αν αυτό που ζητάμε κυρίως είναι να δώσουμε όγκο στις βλεφαρίδες και να τις κάνουμε να φαίνονται έντονες. Μπορούμε να απλώσουμε αρκετές στρώσεις αρκεί βέβαια να βιαστούμε πριν ξεραθεί.
Παρά το έντονο μαύρο δεν είχα θέμα με μουτζούρες γι'αυτό και θα την κατατάξω ανάμεσα στις 5 απ'τις πιο αγαπημένες μου, αν και εξακολουθώ να θεωρώ τις mascara της Lancome μακράν τις καλύτερες.
Αν θα την αγόραζα ξανά; Ναι!!! Μου αρέσει το έντονο βλέμμα που πετυχαίνει στις λεπτές και αδύναμες βλεφαρίδες μου.

Θα την βρείτε στην τιμή των 25 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Εγώ την προμηθεύτηκα με την έκπτωση που έκαναν στις αποκλειστικές μάρκες των Sephora.

By Despoina 






 

Next mascara in my microscope was Smoky Lash by Make Up For Ever.
Promises to give rich volume while lengthening and curling the lashes as well. What makes this mascara very special is the intense ultra black color that gives to the lashes due to high concentration in pigments, which justifies its name.
In my opinion this mascara is ideal if what you ask is mainly volume and intense look. You can apply many coats but you have to do that quickly before it dries.
Despite the intense pigment, i didn't have any issues with smudging under my eyes and this makes me to include it in my top 5 mascaras, although i still consider that Lancome's mascaras are the best of all.
If you wonder if i would repurchase it, the answer is oh yes!!! I enjoy the extra black color and emphasis that gives to my thin and sparse lashes.

It's a bit pricey (25) but i got it on sale so not a big problem.

By Despoina



10 σχόλια:

  1. Δίνει πολύ ωραίο αποτέλεσμα!Θα την έχω υπόψιν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό αποτέλεσμα!
    Κι εμένα οι βλεφαρίδες μου είναι αδύνατες, αλλά και ξανθές οπότε επιζητώ μάσκαρα με σκούρο μαύρο χρώμα...Τελευταία έχω ερωτευτεί την Rocket :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο αποτέλεσμα, όντως. Καλοφόρετη λοιπόν μέχρι τελευταίας πινελιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την έχω και εγώ , δίνει πλούσιο όγκο , γι'αυτό και είναι η αγαπημένη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή