Σελίδες

Flickr Images

Favourite hair styling product: Kerastase Oleo Relax Nutri Huile


Ένα προϊόν που χρησιμοποιώ αρκετό καιρό τώρα και με το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένη είναι το Oleo-Relax Nutri-Huile Anti-Frizz της σειράς Oleo Relax από την Kerastase. Έχοντας πρόβλημα με το φριζάρισμα στα μαλλιά μου και αφού δοκίμασα και άλλα παρόμοια προϊόντα άλλων εταιρειών με τα οποία δεν είχα το αποτέλεσμα που ήθελα, είπα να αγοράσω το Οleo Relax της Κerastase για το οποίο είχα ακούσει πολύ καλά σχόλια. 

Πράγματι, μετά την πρώτη εφαρμογή είδα αρκετή διαφορά στο αποτέλεσμα που είχαν τα μαλλιά μου μετά το ίσιωμα με το σίδερο. Προσφέρει εξαιρετική λείανση, πειθαρχεία και έλεγχο του όγκου στα ατίθασα ή σγουρά μαλλιά, χωρίς όμως να τα βαραίνει. Η δράση Anti Frizz που έχει, προστατεύει από την υγρασία η οποία είναι ένας μεγάλος μπελάς για την διατήρηση κάθε χτενίσματος. Κάτι επίσης που παρατήρησα είναι πως όταν το χρησιμοποιώ, τα μαλλιά μου είναι πιο απαλά και έχουν λάμψη. Βεβαία όταν η υγρασία φτάνει σε επίπεδα άνω του 80%, κανένα προϊόν δε μπορεί να κάνει θαύματα αλλά τουλάχιστον να βοηθάει λίγο ώστε να διατηρηθεί λιγάκι παραπάνω το ίσιωμα.
Η εφαρμογή του είναι απλή, σε μαλλιά λουσμένα και σκουπισμένα τοποθετούμε μια μικρή ποσότητα. Απλώνουμε στο μήκος κάνοντας μασάζ και τέλος χτενίζουμε να πάει παντού. Εγώ τα στεγνώνω πρώτα πολύ καλά και μετά συνεχίζω με το ίσιωμα.
Θα ήθελα να δοκιμάσω και τη μάσκα της σειράς Oleo Relax γιατί σε συνδυασμό με το λάδι τα αποτελέσματα θα είναι ίσως ακόμα καλύτερα.




A product that i use for a long time and i am very satisfied with, is Oleo-Relax Nutri-Huile Anti-Frizz from the Oleo Relax line by Kerastase. Having a big problem with frizzy hair and after trying several similar products from other companies without the result i was expecting, i decided to buy Oleo Relax because of the very good comments i read about. Indeed, after the first application i saw a big difference on the result i had after using my straightening iron.
It offers ecxellent smoothness,discipline and volume control on unmanageable or curly hair without weighing it down. Its anti-frizz action protects from humidity, a huge problem for keeping a hairstyle. Something else i  noticed after using this, is that my hair feels silky soft and looks more shiny.
The application is simple:on dump hair place one pump of Oleo Relax into the hands and work throught the lengths and ends. Then we continue with hairstyling. I blow dry my hair and then i use the straightening iron. Of course in conditions of humidity levels over 80% for example, we can't wait miracles from any product but at least to help a little  keeping our hairstyle longer.
Also, I would like to try the Oleo Relax Masque because in combination with the oil i may have even better results.



7 σχόλια:

  1. Για το Elixir έχω ακούσει πολλά και πρέπει να είναι πολύ σούπερ, αλλά είναι λίγο ακριβούλικο το άτιμο:-) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν κ έχω κοντά μαλλιά φριζάρουν!!! Θα το έχω υπόψην μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το μπλόκ σου καλώς σε βρήκα λοιπόν!!! θέλω και εγώ να το δοκιμάσω αλλά θα συμφωνήσω ότι είναι λίγο ακριβό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I love this hairoil too, i used it last year and will buy it again, as soon as my Moroccanoil finished. You have a lovely blog! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή